Back to Training DigiDag Robots 1 0% Complete 0/0 Steps Presentatie met draaiboek DigiDag Robots 1 Wat gaan jullie doen tijdens DigiDag Robots 1? Leerdoelen DigiDag Robots 1 Codeblokken DigiDag Robots 1 Voorbereiding DigiDag Robots 1 Draaiboek DigiDag Robots 1 26 Paragrafen Voorbeeldplanning hele lesdag Robots 1 Voorbeeldplanning halve lesdag Robots 1 Even voorstellen: de micro:bit MakeCode leren kennen Opdracht 0: Hartje laten verschijnen Opdracht 1: kloppend hart Extra uitdagingen bij opdracht 1: kloppend hart Accessoires van de micro:bit Code downloaden naar de micro:bit Opdracht 2: smiley-knop Extra uitdagingen bij opdracht 2: smiley-knop Sensoren van de micro:bit gebruiken (coming soon) Willekeurige getallen gebruiken in je code Opdracht 3: dobbelsteen Extra uitdagingen bij opdracht 3: dobbelsteen Variabelen gebruiken in MakeCode Opdracht 4: stappenteller Extra uitdaging bij opdracht 4: stappenteller Als-dan-opdrachten programmeren Opdracht 5: steen, papier, schaar Extra uitdagingen bij opdracht 5: steen, papier, schaar Robot :MOVE Motor gebruiken in MakeCode Opdracht 6: robot :MOVE Motor laten rijden en dansen Robot :MOVE Motor koppelen aan de micro:bit Opdracht 7: Slimme robot maken Nabespreken (coming soon) Technische problemen oplossen DigiDag Robots 1 Draaiboek DigiDag Robots 1 Hoofdstuk 6 of 7 In uitvoering ← Previous Next→ Draaiboek DigiDag Robots 1 nadineroos Leestijd: < 1 minuut Hoofdstuk Content 0% Complete 0/26 Steps Voorbeeldplanning hele lesdag Robots 1 Voorbeeldplanning halve lesdag Robots 1 Even voorstellen: de micro:bit MakeCode leren kennen Opdracht 0: Hartje laten verschijnen Opdracht 1: kloppend hart Extra uitdagingen bij opdracht 1: kloppend hart Accessoires van de micro:bit Code downloaden naar de micro:bit Opdracht 2: smiley-knop Extra uitdagingen bij opdracht 2: smiley-knop Sensoren van de micro:bit gebruiken (coming soon) Willekeurige getallen gebruiken in je code Opdracht 3: dobbelsteen Extra uitdagingen bij opdracht 3: dobbelsteen Variabelen gebruiken in MakeCode Opdracht 4: stappenteller Extra uitdaging bij opdracht 4: stappenteller Als-dan-opdrachten programmeren Opdracht 5: steen, papier, schaar